Częste pytania

Witamy w dziale „Często zadawane pytania - FAQ”. Postaramy się odpowiedzieć na często zadawane pytania. Jeśli nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytanie – bardzo prosimy o kontakt z nami poprzez mail sklep@fotocity lub bezpośredni kontakt telefoniczny.

Co mogę kupić w sklepie fotocity.pl/sklep?

Na chwilę obecną oferujemy

- fototapety –> są przeznaczone do zastosowań na podłoża chłonne (ściany tynkowane lub gipsowane)
- naklejki –> są przeznaczone do zastosowań na podłoża niewsiąkliwe (meble, szkło, metal)
- obrazy –> są przeznaczone do powieszenia na ścianie lub postawienia na meblu lub podłodze

Najwyższej jakości, zalaminowane, atestowane i trwałe. Pracujemy nad rozszerzeniem asortymentu o szkła dekoracyjne z indywidualnym nadrukiem.

Dlaczego nazywacie swoje produkty PREMIUM?

Ponieważ zdecydowanie wyróżniają się na rynku swoją jakością wydruku oraz sposobem zabezpieczenia, czyli laminacją. Żadna z konkurencyjnych firm nie oferuje zalaminowanej, precyzyjnie pociętej fototapety, montowanej bez zakładek jako standardowy produkt. My uważamy, że nasi Klienci zasługują na najwyższej jakości produkty, zgodnie z maksymą „tylko najlepsze jest wystarczająco dobre”.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Staramy się, aby proces składania zamówień był dla Ciebie wygodny. Zamówienie składa się w prosty sposób bezpośrednio na stronie poprzez wybór produktu, wyszukanie odpowiedniej dla Ciebie grafiki lub zdjęcia, wykadrowanie, podanie wymiarów i opłacenie tak skonfigurowanego koszyka, postępując zgodnie z wyświetlającymi się wskazówkami.
Szczegółowy opis składania zamówienia jest opisany tutaj

Jaki klej powinien być zastosowany do montażu fototapet?

Do każdego zamówienia jest gratis załączony odpowiedni klej, stosowany przez naszych montażystów od wielu lat.

Czy montaż fototapet jest trudny? Poradzę sobie?

Stosując się do załączonej instrukcji montaż nie powinien przysporzyć kłopotów. To nie jest trudne, lecz wymaga skupienia i rzetelnego stosowania się do wytycznych zawartych w instrukcji montażu.

Czy wasze fototapety są bezpieczne dla zdrowia dzieci i otoczenia?

Zdecydowanie tak. Nasze fototapety posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny.

Czy fototapety z waszego sklepu mogę myć?

Zdecydowanie tak, nawet detergentami. W tym właśnie celu są zalaminowane.

Jak mam opłacić zamówienie?

Dokonując zakupu w naszym sklepie możesz skorzystać z szybkiego i bezpiecznego zakupu poprzez PayU lub opłacić swoje zamówienie poprzez tradycyjny przelew bezpośrednio na nasze konto bankowe.

Czy mogę opłacić zamówienie kurierowi przy odbiorze?

Z uwagi na indywidualny charakter zamówienia niestety nie ma takiej możliwości.

Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Oczywiście, zapraszamy do naszego biura w Warszawie, ul. Horodelska 28

Ile trwa realizacja zamówienia oraz jaki jest koszty wysyłki?

Staramy się, aby Twoje indywidualne zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Do tego czasu należy doliczyć 1-2 dni na dostawę przez firmę kurierską. Koszt dostawy to 19,90 zł. Przy zamówieniu powyżej 350,00 zł wysyłka jest gratis.

Mogę złożyć zamówienie z wysyłką poza granice Polski?

Istnieje możliwość wysyłki fototapet, naklejek i obrazów poza granice Polski. W tym celu należy skontaktować się bezpośrednio z naszym sklepem na adres sklep@fotocity.pl

A jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące zamówienia?

Po prostu napisz do nas e-mail na adres sklep@fotocity.pl lub zadzwoń bezpośrednio.

Jak będzie spakowane moje zamówienie?

Fototapety i naklejki są bezpiecznie zapakowane w sztywną i wytrzymałą tubę tekturową oraz dodatkowo w pudełko kartonowe. Obrazy są pakowane w folię bąbelkową i folię stretch.

Czy kolorystyka na wydrukach pokrywa się z kolorami widocznymi na moim ekranie?

Generalnie tak, kolory pokrywają się z tym, co widzimy na naszych profesjonalnych monitorach, jednakże warto mieć na uwadze, że kolory na wydruku mogą delikatnie różnić się od tego, co Ty widzisz na swoim monitorze. Jednakże najczęściej są to kosmetyczne różnice, którymi nie warto zaprzątać sobie głowy.

A jeśli nie widzę odpowiedniej dla siebie oferty?

Po prostu napisz do nas e-mail na adres sklep@fotocity.pl lub zadzwoń bezpośrednio.

Jak postępować jeśli moja przesyłka okazała się uszkodzona?

Przy odbiorze sprawdź przy kurierze stan opakowania i zawartości. Jeśli zauważysz uszkodzenie, poproś kuriera o protokół potwierdzający uszkodzenie, ponieważ bez protokołu reklamacje nie mogą być rozpatrywane.

Co zrobić jeśli dostarczone produkty są całkowicie lub częściowo niezgodne z zamówieniem?

W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zamówieniem a przesyłką - zadzwoń do nas lub napisz maila

Czy istnieje możliwość zastosowania niestandardowych efektów, dodania napisów, retuszu lub zmian kolorystycznych na zdjęciach?

Tak, ale koniecznie prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia. Możliwe, że nie zdołamy wykonać takich usług bez dodatkowej opłaty.

Czy istnieje możliwość podziału tapety na części według moich wytycznych?

Tak, koniecznie napisz o tym w komentarzu do zamówienia. Jeśli okaże się, że podział którego potrzebujesz jest technicznie niewykonalny skontaktujemy się z Tobą.

Czy moje dane osobiste są chronione?

Oczywiście, nasze rozwiązania zastosowane w sklepie spełniają wszystkie nałożone na nas jako sprzedawcę obowiązki w związku z ochroną danych osobowych.

W jaki sposób mogę śledzić proces realizacji mojego zamówienia?

Informujemy drogą e-mail - na bieżąco – o każdej zmianie statusu zamówienia. Ponadto zawsze możesz sprawdzić aktualny status po zalogowaniu się do swojego konta jakie założyłeś w naszym w naszym sklepie.

Operujemy takimi statusami realizacji:
- potwierdzenia zamówienia – to podsumowanie Twojego zamówienia, jakie zostało złożone
- oczekiwanie na przelew bankowy – to informacja, jako zostaje przesłana po wybraniu formy zapłaty w postaci przelewu tradycyjnego
- płatność zaakceptowana – informacja, że otrzymaliśmy płatność
- w trakcie druku – informacja, że Twoje zlecenie zostało przekazane na produkcję
- wysłane – ten status oznacza, że kurier już odebrał Twoją przesyłkę i niebawem dotrze ona do Ciebie
- dostarczone – to informacja, że przesyłka została odebrana przez Ciebie