Reklamacje i zwroty

Uszkodzona przesyłka

Każda Twoja przesyłka jest ubezpieczona. Jeśli przy odbiorze dostrzeżesz uszkodzenia mechaniczne opakowania, poproś kuriera o wspólne rozpakowanie przesyłki i jeśli uznasz to za konieczne - sporządź z kurierem protokół szkody, zrób zdjęcia i prześlij taką informację do nas na adres reklamacje@fotocity.pl. W ciągu 10 dni roboczych wyślemy do Ciebie ponownie nową przesyłkę z Twoim zamówieniem na nasz koszt lub zwrócimy pieniądze.

Bez protokołu reklamacje nie mogą być rozpatrywane.

Reklamacja produktu
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu zamówionego produktu wykryjesz wady techniczne w tym:
– niepoprawny rozmiar
– niepoprawny materiał
– brak elementów składowych zamówienia
skontaktuj się z nami i prześlij zdjęcia wadliwego produktu na adres reklamacje@fotocity.pl

W ciągu 10 dni roboczych wyślemy ponownie wybrany produkt na nasz koszt lub zwrócimy pieniądze.

UWAGA
Wadą techniczną nie jest ewentualna rozbieżność kolorystyczna wydruków pomiędzy Twoim monitorem a wydrukiem, ponieważ nie wszystkie monitory jednakowo wyświetlają kolory.

Zwroty
Każde zamówienie jest realizowane na Twoje indywidualne żądanie (nie mamy stanów magazynowych) i dokładamy mnóstwo staranności, aby zawartość przesyłki sprostała Twoim oczekiwaniom.
Zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt.4 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271) prawo do odstąpienia od umowy w trybie art. 7 ust. 1 ww. ustawy (czyli zwrotu towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny) nie przysługuje. Ale jeśli zajdzie taka sytuacja - skontaktuj się z nami, postaramy się znaleźć jakieś rozwiązanie.